środa, 22 lipca 2009

Tajlandia - Liverpool

Kolejny mecz z wyraźnym faworytem i dobrym, aktywnym rynkiem. Próbuję kupić dokładne wyniki, głównie 0:2 i 0:3, ale niestety kursy na nich są bardzo pilnowane. Dlatego kupiłem do szybkiego tradingu najmniej dla mnie ciekawy wynik 0:1 po kursie 10.5

Przeznaczony jest on do natychmiastowej sprzedaży, zatem wystawiam tak, aby minimalnie na tym zarobić:

Niestety, na innych wynikach dokładnych nie znalazłem żadnego nabywcy, dlatego kupiłem odrobinę kursu 0:0, aby sprzedać go taniej. w międzyczasie 0:1 poszło w zapomnienie, gdyż szybko znalazł sie amator tego kursu. Tak więc sprzedanie 0:0 ciut lepiej niż się kupiło i mogę uznać Tajlandia - Liverpool za mecz dla mnie skończony. Na tym etapie gry.
Ponieważ ma być on dostępny w opcji live video, czeka mnie trading live, ale ten już potraktuję prywatnie, ponieważ założenia bloga nie przewidują umieszczania relacji z tradingu na żywo.
Dlatego na koniec tego meczu jedynie plansza pokazująca efekt finalny moich "działań" na rynkach dokładnych wyników.

Jak widać położyłem nacisk na wyniki 0:1 i 0:2, rzecz jasna każdy inny również pozwoli mi na zarobienie paru euro na tym pokazowym meczu.